Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥΣ;

Με νέες απεργίες,  μέσα στο Πάσχα, απειλούν οι βενζινοπώλες, ενώ η αρχή στις κινητοποιήσεις θα γίνει την Πέμπτη με 24ωρο κλείσιμο των πρατηρίων...

Εισήγηση για συνέχιση των κινητοποιήσεων θα υποβάλει στη γενική συνέλευση των βενζινοπωλών που θα συνεδριάσει την Κυριακή η διοίκηση της Ομοσπονδίας.
Οι βενζινοπώλες αντιδρούν στην έκδοση αποδείξεων για τις πωλήσεις καυσίμων χωρίς να έχουν εγκατασταθεί προηγουμένως ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμων, από τα οποία θα εκδίδονται αυτόματα αποδείξεις.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών, τα πρατήρια θα εκδίδουν αποδείξεις από την 1η Απριλίου από τις υπάρχουσες ταμειακές μηχανές, γεγονός που σύμφωνα με την Ομοσπονδία θα οδηγήσει σε λουκέτα, καθώς οι πρατηριούχοι θα ελέγχονται για διαφορές μεταξύ εισροών και εκροών όγκου καυσίμων που δεν οφείλονται σε αυτούς, αλλά δεν μπορούν να τις ελέγξουν (π.χ. διαφορά θερμοκρασίας που μεταβάλλει τον όγκο των καυσίμων, ελλειμματικές παραδόσεις, κλπ.).

4 σχόλια:

  1. Σκασιλα μαςΝτροπη τους μια ζωη φοροδιαφευγουν
    εχουν ταααααα λεφτα κι εκει κι αλλα.
    Οχι απεργια εχουμε κι οσοι εχουμε αυτοκινητα μαγκες.
    Τελος δε θα μαςχωρευετε.
    Ξερουμε απο χθες τα νεα σας
    Εμεις παμε λεωφορειο, τραμ μετρο ΚΤΕΛ ποδηλατο , γαιδουρι αεροπλανο να πληρωσω για αεροπορικο εισητηριο ναι
    εσας δε τα δινω
    οχι
    το παραξευτιλισατε πια ασυδοσια κι οχι φορους....τι μας λες
    λοιπον εμεις 18 με 22 δε βαζουμε σταγονα
    εννοειτε ουτε φουλαρουμε τη προηγουμενη
    αν χαλουσε ..το αυτοκινητο θα πεθαιναμε??
    αυτο λοιπον. ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oχι κυριοι
    κερδη τεραστια και φοροδιαφυγη δε γινετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακαλω γιατι δεν δημοσιευετε τα σχολια μας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτιστο δικαίωμα….. και δίκιο –σου....: τραγούδι αλληγορικό….!

    …..Έσπειρες δεντράκια στο χωράφι –σου....,
    χτίζουνε ‘’γιαπιά’’….. και τα σκιάζουν....,.....
    κι έμειναν μικρά...., όπως τα έσπειρες....,
    τα ‘’γιαπιά’’ μεγάλωσαν...., τα φράζουν....!

    Ήλιος δεν τα βλέπει….. και μαράζωσαν....,
    γκρέμισ’ τα ‘’γιαπιά’’ –τους….. ώς θεμελιοπέτρα....,
    μέχρι που να μάθουν….. τρομονομοθέτες –τους.....
    πως τα σύνορα ορίζονται με δέντρα....!

    Πρώτιστο δικαίωμα….. και δίκιο –σου....,
    τέτοιους νόμους δε νομοθετούνε....,.....
    σκόπιμα το κάνουν...., ερπετόλαγνοι....,
    δέντρα και πουλιά που τα μισούνε....!.....

    …………………………………..

    Είναι καιρός για έξωση στους κλέφτες της ζωής –μου….!

    …..Σ’ ένα κομμάτι γης –μου
    έχω φυτέψει δέντρα….,
    ο ουρανός δικός –τους…..
    κι έχει καρδιά σαν πέτρα….!

    Ούτε τα δέντρα….. ούτ’ η γης
    είναι στην ‘’κατοχή’’ μου….,
    ούτε δικός –μου είμαι γω….,
    δικιά –τους κι η ζωή –μου….!

    Άμα το θέλουν τούτοι….,
    τα δέντρα μου καρπίζουν….,
    καταπώς τους συμφέρει,
    και, τη σοδειά ορίζουν….!

    …..Κι αυτός ο δρόμος που τραβώ
    χαράχτηκε απ’ άλλους….,
    λιγότερο για μένα ζω
    και πιότερο για άλλους….!

    ‘’Έχω’’, μονάχα, μια ζωή….,
    που διόλου δε μου ανήκει….,
    την πήραν με αντιπαροχή
    και τους πληρώνω νοίκι….!

    Είν’ για κατάσχεση καιρός
    στ’ αυθαίρετα της γης –μου….,
    για έξωση είναι καιρός
    στους κλέφτες της ζωής –μου….!.....

    ………………………

    Σηκώνομαι….. να ‘γδικηθώ σκληρά….!

    …..Μαρμάρωσαν το φως μου….,
    τα μάτια μου παράθυρα κλειστά….,
    σαν την κραυγή του κόσμου
    μετέωρη μ’ αφήκαν την καρδιά….!

    Πληγή η άνοιξή μου….,
    το πρώιμο φθινόπωρο φωτιά….,
    λεία κι η χαραυγή μου
    στης Νύχτας τα παράσιτα πουλιά….!

    …..Τους Γύπες θα ‘’ματώσω’’….,
    που τη ζωή μου σπάραξαν φριχτά….,
    αυγή μου, θα σε σώσω….,
    σηκώνομαι….. να ‘γδικηθώ σκληρά….!.....


    Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας,
    URL : www.alexandros-zivas.gr
    ….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή