Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

EΡΧΕΤΑΙ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ ΟΦΕΙΛΩΝ

Αγώνα δρόμου, για να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερες οφειλές προς τους ιδιώτες, ξεκινά το οικονομικό επιτελείο, ώστε μέχρι το τέλος του έτους, δηλαδή σε ένα περίπου μήνα να έχει κλείσει αρκετά "ανοιχτά μέτωπα".
Η ένδεια ρευστότητας στην αγορά αποτελεί έναν από τους κυριότερους πονοκεφάλους του Υπουργείου Οικονομικών, που βλέπει τα έσοδα από το ΦΠΑ να κατακρημνίζονται. Υπενθυμίζεται εδώ ότι στο 10μηνο του έτους, τα έσοδα από ΦΠΑ εμφανίζουν σημαντική μείωση κατά 11,1%, υποχωρώντας στα 12,8 δισ. ευρώ ευρώ έναντι 14,4 δισ. ευρώ πέρυσι.

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΟΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ




ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗ
Είδα το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός σε ένα καφενείο της Μιχαήλ Βόδα που, αν θέλεις, το αποκαλείς και ελληνικό θύλακα σε περιβάλλον με υψηλή συγκέντρωση αλλοδαπών. Το καφενείο δεν είναι μεγάλο. Και δεν πρόκειται ακριβώς για καφενείο. Περισσότερο θυμίζει επαρχιακό παρακμιακό μπαρ, χωρίς Ρωσίδες και φρουτάκια. Σερβίρει ωραίο ρακόμελο και αξιοπρεπή φρέντο καπουτσίνο. Επίσης λειτουργεί κάτι σαν εξαερισμός. Φεύγοντας δεν μυρίζεις σαν τασάκι, αλλά σαν άνθρωπος που βρέθηκε σε περιβάλλον με καπνιστές – μυρίζεις χειρότερα αν βγεις από σουβλατζίδικο. Κάθομαι, λοιπόν, σε μία καρέκλα, ρουφάω καφέ και το γκολάκι από τον Τζεμπούρ. Δεν είμαι σαν τη μύγα πάνω στο γαύρο.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΜΕ

Απώλειες παντού Από τη στιγμή που η διαφημιστική δαπάνη άρχισε να μειώνεται, δεκάδες εφημερίδες και περιοδικά διέκοψαν την κυκλοφορία τους, μεταξύ των οποίων και περιοδικά lifestyle, τα οποία τα προηγούμενα χρόνια έζησαν στιγμές δόξας, με πολύ μεγάλες κυκλοφορίες και μεγάλη απορρόφηση διαφημίσεων. Τα παραδείγματα της ΙΜΑΚΟ και των Εκδόσεων Λυμπέρη πρόσφατα, που ουσιαστικά ανέστειλαν τη λειτουργία τους, είναι απολύτως χαρακτηριστικά της σημερινής πραγματικότητας. Οι εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς αναφέρουν ότι όσο η κρίση διαρκεί και η διαφημιστική δαπάνη συνεχίζει να μειώνεται, θα υπάρξουν και επιπλέον απώλειες Μέσων, έστω κι αν το ίδιο διάστημα εμφανίζονται και νέες προσπάθειες, κυρίως από το χώρο των εφημερίδων («Η Εφημερίδα των Συντακτών», «6 Μέρες», «Παραπολιτικά», «Δημοκρατία» το 2010 κ.α.).

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΠΟΙΟΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟ 2014



Έντονη ρευστότητα  αλλά και οι πρώτες ενδείξεις εκδήλωσης  ενδιαφέροντος  από προσωπικότητες της κεντρικής πολιτικής σκηνής παρατηρούνται για τις επικείμενες δημοτικές εκλογές παρά το γεγονός ότι αυτές θα διεξαχθούν τον Ιούνιο του 2014 .
Αρκετοί είναι οι δελφίνοι που θέλουν από τώρα να βγούν μπροστά και να πάρουν το απαραίτητο προβάδισμα για τις θέσεις των υποψηφίων δημάρχων ή περιφερειαρχών προκειμένου, να απεμπλακούν από την φθορά της κεντρικής πολιτικής σκηνής και ταυτόχρονα να βάλουν υποθήκες για το πολιτικό τους μέλλον.

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΦΟΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ



Των ΧΑΡΗ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ και ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΝΙΑ
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
Καριέρα στον τραπεζικό τομέα και μάλιστα σε θέσεις κορυφαίων στελεχών αποφάσισαν να κάνουν δύο απόγονοι πρώην «τσάρων» της Ελληνικής οικονομίας. Πρόκειται για τον Σπύρο Αλογοσκούφη γιό του πρώην υπουργού οικονομίας και νυν καθηγητή οικονομικών στο Λονδίνο οποίος κατέχει θέση καριέρας στην γνωστή και μη εξαιρετέα Golman sacks η οποία στο παρελθόν είχε αναλάβει επικίνδυνες αποστολές για το χρέος και την Ελληνική οικονομία.
Θέση διευθύνοντος συμβούλου στην τράπεζα Πειραιώς έχει ο Αλέξανδρος Μάνος γιός του Στέφανου Μάνου πρώην υπουργού εθνικής οικονομίας και πρώην προέδρου της Δράσης.

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Ο ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ

 Η ΡΟΖ ΦΟΥΣΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ

Eίναι μάλλον εντυπωσιακή η ρηχότητα που επικρατεί σε μια αναστατωμένη και πληγωμένη κοινωνία ενώ περνά τις κρισιμότερες ημέρες της μετά τον Β' παγκόσμιο πόλεμο.Παρά τις ανοικτές πληγές που πλέον δεν μπορούν να αγνοηθούν,παρά την κατάρρευση της οικονομίας και την πρωτοφανή περιπέτεια ένα πολύ μεγάλο μέρος ζει μέσα στην ίδια ροζ φούσκα που ζούσε και προ κρίσης. Με δυσκολότερες συνθήκες νέα δεδομένα αλλά στην ίδια ροζ φούσκα από πλευράς νοοτροπίας. Παράδειγμα η ιστορία του Πέτρου Τατσόπουλου.