Τα πρώτα χαμόγελα στην τηλεοπτική αγορά,μετά από ένα χρόνο καθώς η ποσοστιαία μεταβολή της διαφημιστικής δαπάνης, παρουσιάζει, θετικό πρόσημο το Νοέμβριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Media Services, η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση , παρουσίασε αύξηση 3,8% σε σχέση με το 2008 και έφτασε στο ποσό των 84,67 εκατ. ευρώ.
Σε όλα τα μεσα εμφανίζεται μείωση 13,29% δηλαδή τζίρος 237,29 εκατ. ευρώ, καθώς τα έντυπα όσο και το ραδιόφωνο, παρουσίασαν κάμψη (24,17% στα περιοδικά, 8,2% στις εφημερίδες και 29,99% στο ραδιόφωνο).Στο 11μηνο το συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης διαμορφώθηκε στα 1,99 δισεκατομμύρια ευρώ, μειωμένο κατά 17,11% , παρουσιάζοντας κάμψη σε σχέση με πέρυσι, της τάξεως του 15 με 20%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου