Δύο εβδομάδες πριν από την εκπνοή του 2010 ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης είχε δεσμευτεί στη Βουλή ότι πολύ γρήγορα θα έρθουν τροποποιήσεις των συμβάσεων «για τη μείωση των διοδίων και την επίλυση τεχνικών θεμάτων» των πέντε υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμων. Η κατάσταση όμως είναι περισσότερο περίπλοκη από όσο αρχικά φαινόταν. Ένα μήνα μετά από εκείνη την τοποθέτηση Μαγκριώτη καθίσταται πλέον σαφές ότι ουσιαστική προτεραιότητα του Υποδομών δεν είναι μόνο η μείωση των τελών διέλευσης, αλλά ιδίως η αποτροπή του κινδύνου να πάψουν να εκτελούνται τα έργα αυτά.
Και αυτό διότι την Παρασκευή, στο πλαίσιο απάντησης επίκαιρης ερώτησης στη Βουλή με αφορμή τον οδικό άξονα Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος (Ολυμπία Οδός), ο κ. Μαγκριώτης επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που ήθελαν τις τράπεζες να έχουν διακόψει τη χρηματοδότηση σε ορισμένες παραχωρήσεις.