MEGA 22,4
STAR 15,8
ALPHA 12,8
NET 10,3
ANT 9,8
ALTER 9,2
SKAI 6,2
Ερχεται νέα μπόρα μεταξύ καναλιών και ΑGB. Το φαινόμενο των "περίεργων τηλεθεάσεων" έχει αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο και σχεδόν όλοι έχουν μεγάλα παράπονα που μεγιστοποιούνται σε περίοδο κρίσης.
Οι ισχυρισμοί τους δεν είναι αβάσιμοι αλλά πιθανά αρκετές φορές οι στρεβλώσεις να εξηγούν τα αποτελέσματα.
Οι ισχυρισμοί τους δεν είναι αβάσιμοι αλλά πιθανά αρκετές φορές οι στρεβλώσεις να εξηγούν τα αποτελέσματα.
Αρκετές φορές όμως η εικόνα είναι τραγελαφική καθώς τα αποτελέσματα δεν εξηγούνται με την κοινή λογική (ίσως και με καμία λογική) όπως για παράδειγμα εκπομπές κινούμενων σχεδίων να σαρώνουν σε μεγάλες ηλικίες είτε ενημερωτικές εκπομπές με εξειδικευμένα οικονομικά θέματα να τις παρακολουθούν έφηβοι κόντρα σε νεανικές εκπομπές.
Και αν αυτά μια ακραία λογική μπορεί να τα θεωρήσει φαινόμενα της εποχής, η διαδοχή της τηλεθέασης στις ενημερωτικές εκπομπές μπορεί να τρελάνει και τον πλέον καλόπιστο. Παράδειγμα
ρεπορτάζ για το ασφαλιστικό την μία ημέρα στο ένα κανάλι σαρώνει την τηλεθέαση και την άλλη αφήνει τα μηχανάκια παγερά αδιάφορα.. Ρεπορτάζ για το ντέρμπυ της Θεσσαλονίκης φέρνει εφταπλάσια τηλεθέαση στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη ενώ στις κατηγορίες χαμηλού μορφωτικού επιπέδου ουδείς φίλαθλος συγκινείται. Ακόμη υπάρχουν κανάλια που οι υψηλότερες τηλεθεάσεις που σημειώνουν είναι κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών μηνυμάτων με ανοδικές μάλιστα τάσεις όταν συνήθως η τηλεθέαση πέφτει ενώ οι διευθυντές προγραμμάτων είναι πολύ ικανοποιημένοι εάν διατηρούν κατά τις διαφημίσεις το 60 % της τηλεθέασης...!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου