Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

ΦΕΥΓΕΙ Ο ΣΚΟΚΟ;


Την απόφασή του να αποχωρήσει από την ΑΕΚ, αλλά και το ελληνικό πρωτάθλημα στο τέλος της σεζόν έκανε γνωστή ο Νάτσο Σκόκο σε συνέντευξη του.
«Προσπαθώ να ολοκληρώσω καλά τη σεζόν και να εκπληρώσω τους στόχους μου. Η ΑΕΚ δεν ξεκίνησε καλά αυτή τη χρονιά, χάσαμε πολλούς βαθμούς στην αρχή και τώρα ο μοναδικός στόχος είναι να σκεφτεί η ομάδα τους τίτλους την επόμενη σεζόν», τόνισε ο 24χρονος άσος και πρόσθεσε: «Προσωπικά, τον Ιούνιο θέλω να συνεχίσω να προοδεύω σε διεθνές επίπεδο. Θέλω να βελτιωθώ. Το ελληνικό πρωτάθλημα έχει καλές ομάδες, αλλά δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό όσο άλλα πρωταθλήματα, όπως το ισπανικό, το ιταλικό, το γερμανικό. Θέλω να προοδεύσω και πιστεύω ότι έφτασε η στιγμή».

Όσο για την επιμονή της ΑΕΚ να μην τον παραχωρήσει το χειμώνα, είπε: «Γιατί δεν με άφησαν να φύγω τον Ιανουάριο; Η ομάδα διέρχεται μία δύσκολη περίοδο διοικητικά, έχει προβλήματα σε διοικητικό επίπεδο, κανείς δεν τολμούσε να πάρει την απόφαση της αποχώρησής μου, ο πρόεδρος ήθελε να κερδίσει χρόνο. Τον Δεκέμβριο μου είπαν πως δεν μπορώ να φύγω, αλλά μου υποσχέθηκαν πως τον Ιούνιο θα μου ανοίξουν την πόρτα, ότι δεν θα φράξουν το μέλλον μου. Από την ομάδα μού είπαν ότι δεν θα ανακόψουν την πρόοδό μου. Γι' αυτό είμαι ήρεμος, έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Αλλά στο μεταξύ θα δίνω τα πάντα για την ΑΕΚ μέχρι την τελευταία μέρα. Επίσης, δεν με άφησαν να φύγω, επειδή η αντιπαλότητα ανάμεσα στις τρεις ομάδες της Αθήνας είναι πολύ μεγάλη. Αυτός ήταν ο μεγάλος φόβος τους», πρόσθεσε.

Απο το sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου