Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ "ΤΑ ΝΕΑ" ΓΙΑ ΤΗ SIEMENS

Η δήλωση του πρώην υπουργού για την siemens:

«Δεν ανέμενα ποτέ την εμπλοκή του ονόματός μου στην υπόθεση της SIEMENS. Και αυτό διότι ουδέποτε είχα οποιαδήποτε σχέση με την εταιρία αυτή, τον κ. Χριστοφοράκο, ή οποιοδήποτε άλλο στέλεχός της. Σήμερα η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» με παρουσιάζει ως συνομιλητή του κ. Χριστοφοράκου δημοσιεύοντας αποσπάσματα του ημερολογίου του στα οποία εμφανίζονται επαφές με κάποιον Ρουσόπουλο. ΤΑ ΝΕΑ ισχυρίζονται πως είμαι εγώ. Δημοσιεύουν μάλιστα και φωτογραφία μου. Χρειάστηκαν μόνο δέκα λεπτά για να πληροφορηθώ ότι υπάρχει υπάλληλος της SIEMENS με το όνομα Ρουσόπουλος ο οποίος είναι και ο αναφερόμενος στο περίφημο ημερολόγιο. Η πρωτοφανής γκάφα της εφημερίδας που με πολιτική ανηθικότητα χειρίστηκε το θέμα με οδηγεί στην απόφαση να προσφύγω στην Δικαιοσύνη για να υπερασπιστώ το όνομα και την υπόληψή μου.
 Ορισμένοι εξακολουθούν τον τελευταίο καιρό, χωρίς ίχνος ντροπής να επιχειρούν να με εμπλέξουν σε οτιδήποτε δεν πάει καλά σε αυτό τον τόπο. Μέρα με τη μέρα θα αποδεικνύεται η αλήθεια για όλα όσα έχουν ακουστεί για μένα.»

Θεόδωρος Ρουσόπουλος

1 σχόλιο: